fbpx

מה עשוי להשפיע על מחיר דלת פנים?

דלתות פנים משפיעות בצורה ישירה על איכות החיים. הן קובעות כמה רעש יעבור בין החדרים, כמה יעיל יהיה המזגן או החימום וגם עד כמה נרגיש ביטחון במהלך השינה. מעבר לכך, דלת פנים היא האלמנט הדקורטיבי הראשון שרואים כאשר נכנסים לבית ולכן יש לה השפעה על הרושם שמקבלים אורחים ומוזמנים. על רקע האמור לעיל אפשר להבין את החשיבות של דלתות פנים. מצד שני, ניסיון לחסוך בהוצאות על דלתות כאלה עלול לגרור בחירה לא נכונה שלהן. הפתרון הוא כמו תמיד לדעת מה משפיע על המחיר של דלתות פנים ורק לפי זה לקבל החלטה מושכלת.

 

 

מה משפיע על מחיר דלת פנים

על מחיר ואיכות לא מתפשרים!

בדלתות בראשית עושים לך חיים קלים: במקום להתפשר על איכות לטובת מחיר הוגן, אנו משלבים עבורך את הדגמים האיכותיים בקטלוג מעודכן ומשתלם מתמיד.

השפעת המפרט על מחיר דלת פנים

המפרט של הדלת מספק אינדיקציה מעולה למחיר ההוגן עבורה. באמצעות המפרט אפשר לדעת באיזה חומרי גלם השתמשו על מנת לייצר את הדלת, מה רמת העמידות שלה במים והאם המנגנון שלה כולל טריקה שקטה. כמו כן, המפרט מתאר גם את הידיות ואביזרי הפרזול וכך הוא מעיד על ההשקעה בדלת מבחינת עמידות בבלאי ושחיקה.מנגד, מסתבר אם מחליפים כמה דלתות בעת ובעונה אחת ניתן לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על האיכות ועל המפרט.

דלתות פנים במחיר טוב זו העבודה שלנו

בדלתות בראשית מאפשרים לך ליהנות מכל היתרונות של מפרט משוכלל ועדיין להישאר בתוך מסגרת התקציב: בקניית 4 דלתות ומעלה נהפוך עבורך את העסקה למשתלמת מתמיד וגם נדאג להעניק לך שירותי ייעוץ והכוונה.
כשמדובר בדלת פנים, מחיר משפיע על קבלת ההחלטה שלך, וזה מובן. מעל 30 שנות ניסיון הופכים אותנו לחברה מובילה בתחומים עיצוב, שיווק וייצור דלתות פנים. אם ברצונך להחליף את דלת הפנים של הבית ולא ברור לך כיצד להתארגן לזה מבחינת התקציב, נשמח לקבל פרטים ממש כאן ולחזור אליך עם תשובות.

קראו גם על –

מה עשוי להשפיע על מחיר דלת פנים?
5/5

אודות דלתות בראשית

דלתות בראשית, למעלה מ-30 שנה. שאנו מתמחים בייבוא, שיווק ועיצוב דלתות פנים איכותיות.

איכות, מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר, החל מייעוץ והכוונה ועד לביצוע ההתקנה בבית הלקוח.

צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים

jQuery(function () { jQuery("a[href^='tel:']").click(function () { gtag_report_conversion() }); });
דילוג לתוכן