fbpx

דלתות פנים מחיר כולל התקנה

מבצעים שווים בקניית 4 דלתות ומעלה​

המומחים של דלתות בראשית יכולים לעזור לך לבחור את המוצר המתאים ביותר לחלל הפנים של הבית. אנו עוקבים עבורך אחר החידושים האחרונים בתחום ומאחורינו מעל 30 שנות ניסיון.

3 סוגי דלתות שמתוכם ניתן לבחור בקלות וביעילות. 

גוונים לדלתות פנים

אחת הסטיגמות שרבים טועים בהן בכל הקשור בבחירה והתקנה של דלתות פנים לבית או לעסק, קשורה באופן הדוק למחיר ולזמן הנדרש לביצוע העבודה.

נכון לעכשיו, אנשי מקצוע גובים עבור דלתות פנים מחיר כולל התקנה שבהחלט ניתן לעמוד בו.

מהי החשיבות של דלתות הפנים בבית? כיצד קרה שהמחירים של דלתות הפנים הפכו לנגישים ומאפשרים לכל משפחה ולכל בעל עסק להתקין דלתות כאלה במהירות? היכן ניתן למצוא דלתות פנים איכותיות במחירים אטרקטיביים?

דלתות פנים בבית ובעסק והחשיבות שלהן

אחד המאפיינים של העידן המודרני הוא הדרישה ההולכת וגוברת לפרטיות. עד לא מכבר, מרבית האנשים, בעיקר בערים, ניהלו חיים שכללו מידה רבה של ניידות.

בני נוער ומבוגרים כאחד נהגו לצאת לעיתים קרובות יחסית מהבית ולשהות שעות ארוכות בחוץ. היציאה לעבודה היתה, בדרך כלל, היציאה העיקרית מהבית. אבל גם היציאה לחוגים, לתנועת הנוער או לחילופין להופעה, לקונצרט או למסעדה נמנו עם היציאות הללו.

הופעת המחשבים מצד אחד וקיומם של אמצעים מודרניים להתקשרות, ביטלו או הפחיתו את הצורך לצאת מהבית.

מצד שני, דווקא השהייה הארוכה בין כתלי הבית חידדה מאד את הצורך בפרטיות של כל אחד מבני המשפחה. דלתות פנים איכותיות נועדו תסייע בשמירה על הפרטיות של כל אחד בבית.

טכנולוגיות מודרניות ומחירי דלתות פנים

כאמור לעיל, התקנה של דלתות בכלל ודלתות פנים בפרט היתה כרוכה בעבר בעבודה ובמחיר שמנעו מרבים את האפשרות להחליף אותן לעיתים קרובות.

נכון להיום הדברים השתנו. טכנולוגיות חדשות מאפשרות התקנה מהירה של דלתות בכלל ודלתות פנים בפרט. זאת, במחירים אטרקטיביים מאד ובזמן קצר.

אצל דלתות בראשית מספקים ניתן למצוא בין השאר דלת איטלקית חלקה 100% עמידה במים עם טריקה שקטה וידיות מעוצבות עם 12 שנה אחריות. זאת ועוד – אפשר למצוא גם דלתות למינטו הידרו , דלתות אפוקסי , דלתות פולימר ודלתות הזזה בדגמים של פסי ניקל, צוהרים וחירוץ.

עוד יכול לעניין אתכם: דלתות פנים זולות

באשר לגוונים – הגוונים המנצחים הם לבן, שמנת, אלון מולבן, אגוז, וונגה, רוצים לקבל עבור דלתות פנים מחיר כולל התקנה? מעוניינים בעבודה מקצועית ואיכותית? צרו קשר כעת והמומחים של דלתות בראשית יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.

דלתות פנים מחיר כולל התקנה
5/5

אודות דלתות בראשית

דלתות בראשית, למעלה מ-30 שנה. שאנו מתמחים בייבוא, שיווק ועיצוב דלתות פנים איכותיות.

איכות, מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר, החל מייעוץ והכוונה ועד לביצוע ההתקנה בבית הלקוח.

צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים

jQuery(function () { jQuery("a[href^='tel:']").click(function () { gtag_report_conversion() }); });
דילוג לתוכן