fbpx

דלתות פנים לחדרי שינה

מחפשים דלתות לחדרים? בואו נודה באמת, כשאנו חושבים על עיצוב ואסתטיקה בהקשר של חדר השינה שלנו, אנו אוטומטית חושבים על סוג המיטה, ווילונות, סדינים מפנקים, שידות, ארונות, טלוויזיה וכן הלאה, וקצת פחות חושבים על סוג ועיצוב הדלת ואת החשיבות שצריך להתאים דלת לחדר שינה.

את האמת? אפשר להבין אך זו חשיבה מוטעית. מדוע? מכיוון שלאיכות של דלתות פנים לחדרים שלנו יש השפעה הרבה יותר גדולה על איכות החיים היומיומית שלנו מאשר עיצוב השידה.

בסופו של יום, חדר השינה שלנו הוא המקום הכי פרטי והכי אינטימי שלנו, וזה קצת פחות פרטי אם המנעול של הדלת לא ממש מונע מדיירים אחרים להיכנס, או לחילופין אם הדלת אינה אטומה כראוי לרעש.

מעבר לכך, גם לעיצוב של דלת פנים לחדר שינה עצמו יש תפקיד משמעותי בדקורציה הכללית של החדר, ויש לו את היכולת לשדרג או להוריד את האסתטיקה של החדר כולו.

אז אילו דלתות פנים מומלצות לחדרי השינה ומדוע?

ובכן, בעוד שבימינו קיים מבחר יוקרתי ומרהיב של דלתות פנים לחדרים, מאוד חשוב להתאים את סוג הדלת לסוג החדר, וכמובן לצרכים ולרצונות שלנו.

הדגמים השונים של דלתות פנים לחדר שינה המומלצים במיוחד לחדרי השינה הם:

1. דלתות למינטו הידרו – דלתות אלו בנויות משילוב של עץ דחוס וחללים קטנים המעניקים לדלת תזוזה נוחה וקלה, ורמת בידוד טובה ויעילה אשר מסייעת לשמור את החום/קור של המזגן בחדר, או לחילופין מונעת מהחום והקור החיצוני לחדור פנימה. בפן העיצובי, לדלתות הללו יש ציפוי גמיש ועמיד למים המגיע במגוון עשיר של צבעים ועיצובים, דבר שמעניק לדלת אפקט של אסתטיקה מרשימה בדיוק כפי שהיינו מצפים מדלת חדר השינה שלנו. לא פחות חשוב, דלתות למינטו הידרו הן מאוד איכותיות ביחס לעלותן.

2. דלתות אפוקסי – דלתות המצופות שרף אפוקסי (חומר דו-רכיבי, המורכב משרף). האיכות הגבוהה של חומר ציפוי זה מעניקה לדלת עמידות גבוהה בפני רטיבות, שחיקה ונזקים שנוצרים עם הזמן, ושומרת על מראה חדש, מעוצב ואסתטי לאור שנים. מעבר לכך, ניתן להשתמש בציפוי אפוקסי על סוגי חומרי גלם שונים כגון עץ ואלומיניום, ולהנות מהמראה המרשים של האפוקסי שמאוד מוסיף לדקורציה של חדר השינה מבלי להתפשר על בחירת חומרי גלם איכותיים.

3. דלתות הזזה ודלתות כיס – דלתות הזזה ודלתות כיס הן מאוד טובות לחדר השינה מהסיבה שהן חוסכות מקום. בעוד שדלתות רגילות צריכות חלל פנוי כדי להיפתח, דלתות הזזה ודלתות כיס מאפשרות ניצול אופטימלי של חלל חדר השינה. מה ההבדל? דלתות הזזה נעות בצמוד לקיר, ודלתות כיס נכנסות לתוך כיס אלומניום מיוחד שנבנה בתוך הקיר ודורש הכנה ותכנון בניה מראש. בנוסף, עבור דלתות לחדרים אלו ניתן לבחור את חומרי הגלם המתאימים לצרכים שלכם בחדר השינה, כולל רמת בידוד אקוסטית.

4. דלתות קו אפס – זוהי הדלת המושלמת לאלו שאוהבים מינימליזם. הדלת החדשנית הזאת שנקראת גם דלת מוסתרת היא דלת פנים לחדר שינה, שמתמזגת עם הקיר בזכות המשקופים הייחודיים שלה שמיוצרים מאלומיניום ,והקו השטוח שלה שמותאם באופן מדויק לקו הקיר. את הדלתות הללו ניתן להתקין על קירוס גבס או בלוקים, והייחוד שלהן זה שהן מעניקות לחדר השינה אשליה של חלל רחב יותר. מומלץ.

אם התעניינתם בדלתות פנים לחדרים, עוד יכול לעניין אתכם: דלתות פולימר | התקנות דלתות פנים

יש לכם שאלות נוספות בנוגע לדלת לחדר שינה שלכם? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע בכל!

דלתות פנים לחדרי שינה
5/5

אודות דלתות בראשית

דלתות בראשית, למעלה מ-30 שנה. שאנו מתמחים בייבוא, שיווק ועיצוב דלתות פנים איכותיות.

איכות, מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר, החל מייעוץ והכוונה ועד לביצוע ההתקנה בבית הלקוח.

צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים

jQuery(function () { jQuery("a[href^='tel:']").click(function () { gtag_report_conversion() }); });
דילוג לתוכן