fbpx

איך בוחרים דלתות פנים?

כשמדברים על דלתות פנים, מדברים על עולם שלם של עיצוב פנים, צבע, עיטור כזה או אחר ובסופו של  דבר בית שכיף לצאת ולחזור אליו בסופו של יום. אז איך באמת בוחרים דלתות שישרתו אתכם הרבה אחרי? מה חשוב לדעת על דלתות פנים? הנה כמה דברים שיעשו לכם סדר בבלגן.

דלתות – זה לא רק עיצוב פנים

תוהים אילו סוגי דלתות שוק העיצוב מציע? דלתות פנים הן למעשה דלתות שניתן לפתוח אותן כלפי חוץ ודלתות ייעודיות להזזה כך שהן חוסכות לא מעט מקום. הפונקציה המרכזית שחשוב לקחת בחשבון כאשר בוחרים דלתות זה סוג החדר, הגודל שלו ובסופו של דבר מה יכול להפוך למתאים ביותר ובעיקר עומד בתקציב אותו תקציבו לעצמכם מראש.

דלת הזזה למשל תתאים יותר לחללים קטנים שבהם תרצו לנצל היטב את המקום וכאן מדברים על חדרי רחצה, חדר שירותים, מקלחת, ארונות ועוד. כמו כן, בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים דלתות הזזה היות והן מאפשרות פתיחה גם עבור הילדים הקטנים בחבורה.

עדיין ,לצד היתרונות אם יש לכם ילדים קטנים בבית חשוב מאוד לבחור דלתות הזזה עם הגנה לידיים של הילדים. לצד כל היתרונות אסור לשכוח את ההגנה על האצבעות של הקטנים כך שמעצור קטן בהחלט יעשה עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. כמו כן, כפי שכבר צוין דלתות הזזה תסייענה לכם לשמור על המרחב שלכם גם אם מדברים על מקום קטן.

מה חשוב לקחת בחשבון לפני שבוחרים דלתות פנים לבית?

לצד הבחירה של המיקום גם הצבע לא פחות חשוב וזאת בכדי שהכול יתאים לכם לעיצוב הסופי של הבית או החלל עצמו. רוב הדלתות הן בצבע לבן או שמנת אם כי אתם בהחלט יכולים לשנות את הדברים ולבחור איזה צבע שאתם מעדיפים או מתאים לעיצוב הספציפי של החדר.

דבר נוסף הוא עניין האיטום, האם יש רמת בידוד מספקת?  הנה לפניכם עוד נקודה שחשוב לקחת בחשבון לפני שבוחרים את הדלת המתאימה לצד עמידות ואחריות של יצרן ומוצר שיישאר אתכם לטווח הארוך.

איך בוחרים דלתות פנים?
5/5

אודות דלתות בראשית

דלתות בראשית, למעלה מ-30 שנה. שאנו מתמחים בייבוא, שיווק ועיצוב דלתות פנים איכותיות.

איכות, מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר, החל מייעוץ והכוונה ועד לביצוע ההתקנה בבית הלקוח.

צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים

jQuery(function () { jQuery("a[href^='tel:']").click(function () { gtag_report_conversion() }); });
דילוג לתוכן