fbpx

טרנדים בדלתות פנים

יש דברים שמקשים על יכולת הבחירה, וזאת משום ההיצע הרב שלהם. לעתים "מרוב עצים, לא רואים את היער". דומה הדבר להחלטה על רכישת או על החלפת דלתות פנים. קיימים המון יצרנים שמייצרים אותן, והרבה חנויות, שמציעות בדיוק את אותם הדברים, הדגמים, הטקסטורות והצבעים. מכיוון שדלתות הפנים מוסיפות גיוון לעיצוב הפנים ששולט בדירה שלכם, יש חשיבות לבחירתן. כאשר עסקינן אודות פנים הנכס שלכם, קיימות כל מיני דרכים שלפיהן הנכם עשויים להוסיף את המשיכה האסתטית, הסגנון השולט והפרקטיות. ואם בדלתות פנים עסקינן, אתם צריכים להביא בחשבון איזה סוגי דלתות פנים הכי יתאימו לסגנון השולט בבית שלכם.

מדוע כדאי להתייחס להיבט של הרעש כשרוכשים דלתות פנים?

קיימים כל מיני מצבים, שמחייבים היערכות מיוחדת. כמו למשל – אחד הילדים שלכם התחיל ללמוד לנגן על תופים. הרעש פשוט מחסל כל חלקה טובה. האוזניים שלכם פשוט עייפות למדי לשמע הקולות הצורמים, שלא לדבר על הטרוניה של השכנים שלכם, חדשות לבקרים. הדרך היחידה לאכוף זאת, היא להיערך בהתאם. משמע – לרכוש דלתות פנים עם אקוסטיקה מיוחדת, שמצליחה לסנן את הרעשים, ולהדוף אותם מלחדור אל חייכם. אל החיים השלווים שלכם, שנראה שכבר שכחתם איך היה מקודם, ואתם צריכים תזכורת לחיים שלא מחרישים את האוזניים.

טרנדים בדלתות פנים

מה ההבדל בין התקנת דלתות פנים כיום לעומת פעם?

קודם כל, נקדים ונאמר, כי דלתות פנים מאז ומתמיד שיפרו את הנראות של הנכס. יש להן השפעה גדולה על העיצוב ועל המראה הכללי של הבית. אך פעם החלפה שלהן הייתה כרוכה באנדרלמוסיה שלמה בבית, ובהוצאה כספית ניכרת. מה שגרם להרבה בני אדם לשקול שבע פעמים אם בכלל להחליף את דלתות הפנים שבביתם. לא כל אחד בנוי לכל ההמולה הזאת. פעם היה צריך, בתהליך של החלפת דלתות הפנים לחתוך אותן, לצבוע ולשייף, ומה לא. בלגאן אחד גדול ומתמשך. ברם, כיום פני הדברים שונים לגמרי. כמובן שהכול קשור לכמה דלתות אתם זקוקים, ולמורכבות שלהן, אבל באופן כללי כיום הרבה יותר פשוט להתקין אותן בבית, ומדובר רק על כמה שעות, מקסימום ימים ספורים. אז באם יש בביתכם דלתות שכבר נמאסו עליכם, ואתם מעוניינים לשדרג את הנראות הכללית ולקבל השראה מהסגנונות החדשים של דלתות הפנים המעוצבות, גלשו באינטרנט ותגלו עולם ומלואו.

מה הטרנד של דלתות פנים?

נראה כי כיום כל עיצוב הוא ססגוני, וכמה שיותר. כך גם הטרנד החדש של דלתות פנים לבית. אם בעבר היו בוחרים יותר בסגנון מאופק ושמרני, עם צבעים בסיסיים, כי אז כיום מושם דגש על צבעים הרבה יותר נועזים. כמו למשל – דלתות בצבע בסיס לבן עם נגיעות של צבעי האדום או הכתום. או דלתות בכל מיני טקסטורות, לרבות משובצות ומרובעות.

ראו עוד: דלתות הזזה

טרנדים בדלתות פנים
5/5

אודות דלתות בראשית

דלתות בראשית, למעלה מ-30 שנה. שאנו מתמחים בייבוא, שיווק ועיצוב דלתות פנים איכותיות.

איכות, מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר, החל מייעוץ והכוונה ועד לביצוע ההתקנה בבית הלקוח.

צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים

jQuery(function () { jQuery("a[href^='tel:']").click(function () { gtag_report_conversion() }); });
דילוג לתוכן